Η εξέλιξη της κατηγορίας των μίνι μας φέρνει συνεχώς νέα μοντέλα, τα οποία μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από ό,τι το όνομα «μίνι» αφήνει να εννοηθεί.

 

 

Citroen C1 1,2 Puretech
+ Εμφάνιση, σπιρτάδα κινητήρα, σταθερότητα, εξοπλισμός
– Κραδασμοί κινητήρα, πίσω παράθυρα που ανοίγουν με μεντεσέ

Fiat Panda 0,9 TwinAir
+ Κινητήρας-επιδόσεις, σχεδίαση, ποιότητα, χώροι, οδική συμπεριφορά
– Κραδασμοί κινητήρα, απόδοση φρένων

Hyundai i10 1,2
+ Σχεδίαση, ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα, χώροι, άνεση και ποιότητα κύλισης
– Κατανάλωση υπό πίεση, εξοπλισμός αρχικής έκδοσης
 

Η εξέλιξη της κατηγορίας των μίνι μας φέρνει συνεχώς νέα μοντέλα, τα οποία μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από ό,τι το όνομα «μίνι» αφήνει να εννοηθεί. Τα αυτοκίνητα αυτά, χωρίς να χάνουν την αστική τους καταγωγή, δεν λένε «όχι» και σε ένα κοντινό ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, φροντίζοντας πάντα να μεταφέρουν με ασφάλεια τους επιβάτες τους στον προορισμό τους. 


Για αυτό το λόγο και στη γκάμα τους μπορεί να βρει κανείς εκδόσεις με κινητήρες περισσότερων αλόγων από ό,τι συνήθως, οι οποίοι, λόγω και του χαμηλού βάρους των αυτοκινήτων, είναι σε θέση να προσφέρουν πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις, υποστηρίζοντας με άνεση την εκτός πόλης εξόρμηση. Εμείς, συγκρίνουμε τρία από αυτά τα μοντέλα, το Citroen C1 1,2 Puretech των 82 ίππων, το Fiat Panda 0,9 TwinAir με 85 άλογα και το Hyundai i10 1,2 με 87 ίππους.


Πηγή: autotriti.gr

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ