Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX


Το νέο NSX θα είναι ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά supercar που θα κυκλοφορήσουν στο προσεχές μέλλον…

 

Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

 

Στην αμερικανική αγορά περιμένουν πως και πως τονέο Honda NSX (ή Acura για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού), και αυτό διότι υπάρχει η πεποίθηση πως πληρώνουν λιγότερα (περίπου 200.000 δολάρια) για να πάρουν περισσότερα από ένα εντυπωσιακό supercar. Πρόσφατα, η Honda έδωσε στην δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες γύρω από την τεχνολογία του κεντρομήχανου NSX με το πολυσύνθετο πλαίσιο, τον twin-turbo V6 ξηρού κάρτερ με το 9άρι διπλόδισκο κιβώτιο και το τρίο των ηλεκτροκινητήρων με τις μπαταρίες li-ion (λιθίου-ιόντων).

Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το πολυσύνθετο πλαίσιο που συνδυάζει διάφορα υλικά ανάλογα με το μέγεθος και το είδος της καταπόνησης. Για παράδειγμα, το πάτωμα είναι από ανθρακονήματα, ενώ το υπόλοιπο χωροδικτύωμα συνδυάζει στο μεγαλύτερο μέρος του αλουμίνιο με χάλυβα (κυρίως στις κολόνες) και άλλα υλικά που συνδέονται με μία νέα τεχνική (σ.σ. η σύνδεση των μερών του πλαισίου διασφαλίζει υψηλό βαθμό δυσκαμψίας, όπως έχουμε γράψει για μία νέα τεχνική στο πλαίσιο της C-Class).


Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

Φυσικά η αεροδυναμική είναι ένα από τα πεδία που οι Ιάπωνες έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα (εξελίχθηκε στο Οχαίο σε αντίθεση με το σύστημα πρόωσης που εξελίχθηκε στην Ιαπωνία) και χάρη στην σχεδίαση του πατώματος παράγεται τόσο αρνητική άντωση (κάθετο αεροδυναμικό φορτίο) που δεν απαιτείται κάποια μεγάλο αεροδυναμικό βοήθημα. Υπάρχουν 10 απαγωγείς θερμότητας και εισαγωγές αέρα για την ψύξη των ηλεκτροκινητήρων, τον V6 και την μετάδοση.


Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

H διάταξη του συστήματος πρόωσης μας παραπέμπει σε εκείνη της Porsche 918 Spyder, με την διαφορά βέβαια πως το γερμανικό μοντέλο κοστίζει κοντά στο ένα εκατομμύριο δολάρια (πλέον έχουν πωληθεί όλα). Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο, κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ το κιβώτιο είναι ενσωματωμένο με τον έναν ηλεκτροκινητήρα κινώντας συνδυαστικά τους πίσω τροχούς. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας δίνει έξτρα boost, επιβραδύνει σε ρόλο γεννήτριας ανακτώντας ενέργεια για την μπαταρία και ομαλοποιεί την μετάδοση.


Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες στο εμπρός μέρος βελτιώνουν την πρόσφυση προσφέροντας χαρακτηριστικά torque vectoring. Αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή ανάλογης ροπής στους τροχούς (ακόμη και «αρνητική» αν χρειαστεί σαν τροχοπέδη π.χ. στον τροχό σε μία κλειστή εσωτερική στροφή), ενώ η κρεμαγέρα μεταβλητής σχέσης προσφέρει την απαιτούμενη ακρίβεια. Μετά την σχετική μας ανάλυση αναμένουμε ακόμη περισσότερες φωτογραφίες και τα πρώτα βίντεο, ενώ προς το παρόν η Honda δεν έχει ανακοινώσει την ισχύ/ροπή του NSX, μήτε το 0-100 και την τελική. Για αυτό μείνετε δικτυωμένοι στο πιο αγαπημένο σας καρότο, το caroto.gr!


 
Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

 

Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  
 Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX
 Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX
 Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX
 Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX  Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

Πηγή: caroto

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ

Scroll Up