Δοκιμάζουμε την πιο οικονομική έκδοση της εντυπωσιακής GLA με τον τούρμπο 1.600άρη βενζινοκινητήρα με τους 156 ίππους…
Μετά τις ντίζελ GLA 220 CDI & GLA 220 CDI (οσονούπω και η GLA 180 CDI), έφτασε η ώρα και της δοκιμής για την οικονομικότερη βενζινοκίνητη επιλογή με τον πολυφορεμένο τούρμπο 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει 156 PS. Στο μοντέλο της δοκιμής μας συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT (διπλού συμπλέκτη) αποτελώντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό, χάρη στην πολύ καλή κλιμάκωση των σχέσεων και της εξαιρετικά στρωτής λειτουργίας του μοτέρ.
Οι επιδόσεις είναι τουλάχιστον ικανοποιητικές ώστε να αποθαρρύνουν από μία ισχυρότερη έκδοση (η οποία είναι η δίλιτρη GLA 250 Auto). Έτσι, ένας λόγος που το ενδιαφέρον είναι μεγαλύτερο στην περίπτωση της GLA είναι πως -από φοροτεχνικής άποψη- ταιριάζει γάντι στην ελληνική αγορά. Ακόμη και προσθιοκίνητη, δεν λέει όχι σε βόλτες στον χωματόδρομο με αρκετά καλή απόσταση από το έδαφος. Κάτι μας λέει όμως πως ο κάτοχος μίας GLA ελάχιστες φορές θα τολμήσει να κινηθεί μακριά από την άσφαλτο.justified_image_grid ng_gallery=1804]
photos: nmarinopoulos
Στο …φυσικό της περιβάλλον (δηλ. στην άσφαλτο) η GLA 200 συμπεριφέρεται υποδειγματικά και κινείται όπως ένα σύγχρονο crossover. Η σφιχτή ανάρτηση μπορεί να μην ευνοεί τον τομέα της άνεσης (κάτι που οφείλεται και στις 18άρες ζάντες), αλλά στις στροφές γίνεται αντιληπτό το πόσο καλοστημένη και ασφάλτινη είναι η GLA. Το αμάξωμα παίρνει μικρή κλίση και σε συνδυασμό με το άμεσο σε πληροφόρηση τιμόνι η GLA στρίβει σβέλτα, ενώ στην ευθεία είναι απόλυτα σταθερή και με καλή ποιότητα κύλισης.
Η GLA είναι ένα από τα ομορφότερα crossover της αγοράς. Για την ακρίβεια είναι τόσο μπάνικο και ελκυστικό όσο οφείλει να είναι μία Mercedes του είδους, με επιβλητική μάσκα και εμφατικό πίσω μέρος. Το συμπαγές απέξω συνδυάζεται άψογα με το κάπως αυστηρό εσωτερικό, με τις αρκετές πρακτικές λύσεις και τους καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Πολύ βολικοί οι διακόπτες στο τιμόνι για το πολύ γρήγορο διπλόδισκο κιβώτιο, για άλλη μια φορά να πούμε πως θα θέλαμε η κεντρική οθόνη να ήταν αφής.
Συνοψίζοντας, η GLA αρέσει, και πολύ μάλιστα αν κρίνουμε από την συχνότητα που την συναντάμε στον δρόμο. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, η αξία του σασί αναδεικνύεται από τον εξαιρετικό σε απόδοση και λειτουργία 1.600άρη βενζινοκινητήρα (με κατανάλωση 8,5-9 lt/100 km). Τώρα, αν αναζητάτε στα ίδια λεφτά (περίπου από 30.000 ευρώ) ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση με τίμημα τις επιδόσεις, υπάρχει και η ντίζελ GLA 180 CDI με τα 109 άλογα…
MERCEDES-BENZ GLA 200 AUTO – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.595 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 83,0 x 73,7 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος | |||
Ισχύς | 115 kW (156 PS) / 5.3 rpm | |||
Ροπή | 250 Nm (25,5 kgm) / 1.200-4.000 rpm | |||
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 8,8 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 215 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 8,8 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 7,3 / 5,8 / 4,3 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 50 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 568 lt | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | |||
Εκπομπή CO2 | 135 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Αυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με βραχίονα ελέγχου / πολλαπλοί σύνδεσμοι | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι / δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Yokohama C.drive 2, 235/50 R18 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4.417×1.804×1.494 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1.569/1.560 mm | |||
Μεταξόνιο | 2.699 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 421-1.235 lt | |||
Απόβαρο | 1.435 kg | |||
ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΟΚΙΜΗΣ: ΑΠΟ 30.100€ (ΑΠΟ 28.670€ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ) |
Πηγή: caroto.gr
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ