Mercedes-Benz GLA 200 [test drive]


Δοκιμάζουμε την πιο οικονομική έκδοση της εντυπωσιακής GLA με τον τούρμπο 1.600άρη βενζινοκινητήρα με τους 156 ίππους…

Mercedes-Benz GLA 200 [test drive]

Μετά τις ντίζελ GLA 220 CDI & GLA 220 CDI (οσονούπω και η GLA 180 CDI), έφτασε η ώρα και της δοκιμής για την οικονομικότερη βενζινοκίνητη επιλογή με τον πολυφορεμένο τούρμπο 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει 156 PS. Στο μοντέλο της δοκιμής μας συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT (διπλού συμπλέκτη) αποτελώντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό, χάρη στην πολύ καλή κλιμάκωση των σχέσεων και της εξαιρετικά στρωτής λειτουργίας του μοτέρ.

Οι επιδόσεις είναι τουλάχιστον ικανοποιητικές ώστε να αποθαρρύνουν από μία ισχυρότερη έκδοση (η οποία είναι η δίλιτρη GLA 250 Auto). Έτσι, ένας λόγος που το ενδιαφέρον είναι μεγαλύτερο στην περίπτωση της GLA είναι πως -από φοροτεχνικής άποψη- ταιριάζει γάντι στην ελληνική αγορά. Ακόμη και προσθιοκίνητη, δεν λέει όχι σε βόλτες στον χωματόδρομο με αρκετά καλή απόσταση από το έδαφος. Κάτι μας λέει όμως πως ο κάτοχος μίας GLA ελάχιστες φορές θα τολμήσει να κινηθεί μακριά από την άσφαλτο.justified_image_grid ng_gallery=1804]

photos: nmarinopoulos

Στο …φυσικό της περιβάλλον (δηλ. στην άσφαλτο) η GLA 200 συμπεριφέρεται υποδειγματικά και κινείται όπως ένα σύγχρονο crossover. Η σφιχτή ανάρτηση μπορεί να μην ευνοεί τον τομέα της άνεσης (κάτι που οφείλεται και στις  18άρες ζάντες), αλλά στις στροφές γίνεται αντιληπτό το πόσο καλοστημένη και ασφάλτινη είναι η GLA. Το αμάξωμα παίρνει μικρή κλίση και σε συνδυασμό με το άμεσο σε πληροφόρηση τιμόνι η GLA στρίβει σβέλτα, ενώ στην ευθεία είναι απόλυτα σταθερή και με καλή ποιότητα κύλισης.

Η GLA είναι ένα από τα ομορφότερα crossover της αγοράς. Για την ακρίβεια είναι τόσο μπάνικο και ελκυστικό όσο οφείλει να είναι μία Mercedes του είδους, με επιβλητική μάσκα και εμφατικό πίσω μέρος. Το συμπαγές απέξω συνδυάζεται άψογα με το κάπως αυστηρό εσωτερικό, με τις αρκετές πρακτικές λύσεις και τους καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Πολύ βολικοί οι διακόπτες στο τιμόνι για το πολύ γρήγορο διπλόδισκο κιβώτιο, για άλλη μια φορά να πούμε πως θα θέλαμε η κεντρική οθόνη να ήταν αφής.

Συνοψίζοντας, η GLA αρέσει, και πολύ μάλιστα αν κρίνουμε από την συχνότητα που την συναντάμε στον δρόμο. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, η αξία του σασί αναδεικνύεται από τον εξαιρετικό σε απόδοση και λειτουργία 1.600άρη βενζινοκινητήρα (με κατανάλωση 8,5-9 lt/100 km). Τώρα, αν αναζητάτε στα ίδια λεφτά (περίπου από 30.000 ευρώ) ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση με τίμημα τις επιδόσεις, υπάρχει και η ντίζελ GLA 180 CDI με τα 109 άλογα…

MERCEDES-BENZ GLA 200 AUTO – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός1.595 cc
Διάμετρος x διαδρομή83,0 x 73,7 mm
Διάταξη/κύλινδροιεμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς115 kW (156 PS) / 5.3 rpm
Ροπή250 Nm (25,5 kgm) / 1.200-4.000 rpm
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h8,8 sec
Τελική ταχύτητα215 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής8,8 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική7,3 / 5,8 / 4,3 lt/100 km
Ρεζερβουάρ50 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής)568 lt
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
ΠροδιαγραφήEuro 6
Εκπομπή CO2135 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους εμπρός τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσωΓόνατα McPherson με βραχίονα ελέγχου / πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσωΑεριζόμενοι δίσκοι / δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάστασηYokohama  C.drive 2, 235/50 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθησηΚρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος4.417×1.804×1.494 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω)1.569/1.560 mm
Μεταξόνιο2.699 mm
Χώρος αποσκευών421-1.235 lt
Απόβαρο1.435 kg
ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΟΚΙΜΗΣ: ΑΠΟ 30.100€ (ΑΠΟ 28.670€ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ)

 

Πηγή: caroto.gr

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ