Fisker Thunderbolt, η άλλη εκδοχή της Vanquish


 

Το Fisker Thunderbolt είναι προς το παρόν σε επίπεδο πρωτότυπου και δεν έχει προγραμματιστεί η παραγωγή κάποιων μονάδων του…

 

FISKEER-THUNDERBOLT-1

 

Εκτός και αν προκύψουν κάποιες παραγγελίες, οπότε ο Fisker θα έχει τη δυνατότητα να τις καλύψει με τη βοήθεια της αμερικάνικης Galpin Auto Sports, για την οποία έχει σχεδιάσει μια παραλλαγή της Ford Mustang. Ο Henrik Fisker είναι ο Δανός σχεδιαστής και ιδρυτής τηςομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας που δεν κατάφερε να επιβιώσει επί της κρίσης, και συμμετείχε στην γοητευτική εικόνα των Aston Martin, μιας και αυτός ήταν ο αρχισχεδιαστής της μάρκας στις αρχές του 2000.

Ο Fisker επανέρχεται παρουσιάζοντας το Thunderbolt, μια όμορφη παραλλαγή της V12 Vanquish, με νέα γυάλινη οροφή, καινούργια μάσκα, φτερά και καπό από ανθρακονήματα, καθώς και πίσω παρμπρίζ που αφενός μεγάλωσε και αφετέρου επεκτείνεται προς τα φτερά και συνδυάζεται με νέα πίσω φώτα. Από κει και πέρα η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλιοστά, γεγονός που την κάνει να δείχνει ακόμα πιο δυναμική, κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι ζάντες 21 ιντσών, ενώ δεν υπάρχουν αλλαγές στον κινητήρα.

 

 

 

Επεμβάσεις υπάρχουν και στο εσωτερικό, με τη μετακίνηση προς τα πάνω των μπουτόν για το αυτόματο κιβώτιο, προκειμένου να προκύψει χώρος για ένα χρονογράφο της Lacroix, ενώ για πρώτη φορά γενικά χρησιμοποιείται καμπύλη οθόνη της Panasonic στην κεντρική κονσόλα, στην οποία προβάλλονται δεδομένα από ένα σύστημα infotainment τελευταίας γενιάς. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η βάση για δύο μπουκάλια σαμπάνιες στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, χωρίς να υπάρχει βέβαια χώρος για ποτήρια κ.λπ.

Πηγή: caroto

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ



Scroll Up