Μέχρι να δούμε την Vulcan, η Aston Martin τραβάει το ενδιαφέρον με τη νέα Vantage GT3 η οποία διαθέτει body kit από ανθρακονήματα, νέους προφυλακτήρες και «φούστες», και άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως ο πίσω διαχύτης, το μπροστινό «σπλίτερ» και φυσικά μία μεγάλη πίσω πτέρυγα. Σε σχέση με την Vantage S, η GT3 είναι έως 100 kg ελαφρύτερη. Στο εσωτερικό υπάρχει επένδυση της κεντρικής κονσόλας από ανθρακόνημα, αρκετή αλκαντάρα στα καθίσματα και στο ταμπλό, χειριστήρια αφής και τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων.
Η δύναμη της Vantage GT3 προέρχεται από τον αναβαθμισμένο V12 των 6.000 cc που αποδίδει 600 άλογα και 625 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,7 sec και την τελική στα 297 km/h. Η ανάρτηση είναι με ρύθμιση πίστας με σύστημα ADS (Adaptive Damping System) με τρία προγράμματα (Normal, Sport, Track). Η εισαγωγή και ο άξονας μετάδοσης είναι από μαγνήσιο, οι απολήξεις από τιτάνιο, υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κεραμικά φρένα της Brembo. H Aston Martin Vantage GT3 θα κατασκευαστεί σε 100 αυτοκίνητα με διάθεση κυρίως στην Ευρώπη.